Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

το Πρέμα Βαχίνι Δεκεμβρίου 
είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη

Το κάρμα δεν θα επηρεάσει όποιον είναι απαλλαγμένος από την ιδιοτέλεια και την προσδοκία.



Από το βιβλίο Η Αρχή του να γίνεις Θεός
Ένα μωρό δύο μηνών ήδη γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ του αγγίγματος της μητέρας του και κάποιου άλλου. Νιώθει άνετα και προστατευμένο μόνον όταν βρίσκεται στην αγκαλιά της μητέρας του. Αυτά τα συναισθήματα είναι πολύ λεπτοφυή και αποτελούν τις πρώτες εκδηλώσεις του βρέφους. Ακόμα και νεογέννητο γνωρίζει διαισθητικά πού είναι προστατευμένο.
Τη στιγμή της Δημιουργίας ο Θεός δίνει στην τζίβα αισθήματα. Από τη γέννησή μου μέχρι και τώρα, μόνο άνετα και ασφαλής με τον Σουάμι και μόνον. Τα αισθήματά μου για τον Σουάμι είναι τα ίδια με εκείνα του νεογέννητου. Καθώς νιώθω ότι θα έχω ασφάλεια και άνεση μόνον με Κείνον, η Πρέμα μου εντείνεται. Και πώς γίνεται αυτό; Επειδή έχω συνειδητοποιήσει ότι Εκείνος και μόνον είναι Μόνιμος, Αιώνιος, Εκείνος είναι η Αλήθεια. Ο Σουάμι και μόνον είναι Αληθινός, όλα τα άλλα είναι Μάγια, φθαρτά. Τα πάντα είναι μια ψευδαίσθηση. Δεν υπάρχει ευτυχία, καμιά εξασφάλιση σε τούτον τον προσωρινό κόσμο. έχω συνειδητοποιήσει ότι ο Σουάμι είναι η μοναδική, η Απόλυτη Αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου