Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013


AΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ : ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ


Το απόγευμα τηλεφώνησε ο Έντυ και είπε ότι ο Σουάμι πήρε και τα δύο μου γράμματα καθώς και το δικό του.  Στο πρώτο έγραφα:

14 Μαρτίου 2007
Αγαπημένε μου Ράτζα,
Πρόκειται να μου δώσεις το πράσινο σάρι για την επέτειό μας  της 27ης Μαΐου.  Περιμένω να πάρω από τα ίδια Σου τα χέρια το μάνγκαλα σούτρα και τα δακτυλίδια για τα πόδια.  Γι’ αυτό είναι που κάνω μιαν ολόκληρη ζωή αυστηρή άσκηση.  Μου είναι αρκετό μόνο ότι  να το κάνεις αυτό για μένα.  Ζωή μου!  Είναι αρκετό να πεις έστω και σε έναν ότι Σου ανήκω.  Οι Ντέβας γνωρίζουν την αλήθεια.  Τούτος, όμως, ο κόσμος θα το πιστέψει μόνον αν Εσύ ο Ίδιος το δηλώσεις με το ίδιο Σου το στόμα.  Αλλιώς θα με θεωρήσουν κάτι λιγότερο και από την σκόνη!  Εγώ θέλω  Εσένα και μόνον Εσένα.  Όλα Εσύ πρέπει να μου τα δώσεις. Μόνο τότε θα καταφανεί η καθαρότητα της αγνότητάς μου. Σ ‘ αγαπώ!
Πρέπει να έρθω στις 27 Μαΐου σαν η Βασίλισσά Σου.  Σε παρακαλώ δέξου τούτο το γράμμα.

Δική Σου και μόνο δική Σου
Το λουλούδι  της φωτιάς
Βασάντα


ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: ΑΓΙΑΜ ΑΤΜΑ ΜΠΡΑΧΜΑ


…Ήμουν γεμάτη θλίψη γιατί δεν υπάρχει καμιά δικαιοσύνη ούτε πειθαρχία, ούτε έλεγχος  μα και ούτε δικαιώματα μπροστά στην άμεση Παρουσία του Θεού… εξέφρασα τούτη την αγωνία μου με ένα μου ποίημα που ο Σουάμι το πήρε στο Ντάρσαν.


ΝΤΑΡΣΑΝ ΣΤΟ ΚΟΝΤΑΪΚΑΝΑΛ

Καθόμαστε καταγής
Και οι καυτές ακτίνες του πύρινου ήλιου
Κατακαίνε την επιδερμίδα μας
Όταν μια ξαφνική βροχή
Μας βρέχει ως το κόκκαλο!

Χωρίς σπίτι, χωρίς καν κάπου να μπορούμε να προφυλαχθούμε
Μα και χωρίς τούτο να αποτελεί για μας ζήτημα ζωής!
Ο Θεός περπατάει στη Γη!  Είναι η ίδια μας αναπνοή
Δεν θέλουμε τούτη τη γέννηση μα κι ούτε το θάνατο
Αυτή είναι η μοναδική μας ικεσία
Και οι Σέβα Νταλ μας σπρώχνουν προς τα έξω.
Δεν επιτρέπουν τα αιτήματά μας
Αρνούνται τις διαμαρτυρίες μας

Οι επίσημοι προσκεκλημένοι επιδεικνύουν τις προσκλήσεις τους
Και οι Σέβα Νταλ τους βάζουν στην πρώτη, στη διακεκριμένη σειρά!
Οι επίσημοι πάντοτε κάθονται κοντά στο κόκκινο χαλί
Εμείς οι ταπεινοί στο χαλί από λάσπη
Οι επίσημοι επιδεικνύουν τα σχέδια των σπιτιών τους
Και αυτό το επιτρέπουν μπροστά στο Θεό!
Τι λυπηρό!
Όταν τους δείχνουμε τα δικά μας σχέδια της Δημιουργίας
Μας λένε τρελούς!

Ο άνθρωπος δείχνει τα σχέδια του σπιτιού του στον Θεό!
«Να η κρεβατοκάμαρά μου,
Να και το σαλόνι μου
Τούτη είναι η κουζίνα μου»
Τι μπελάς για τον Θεό!
Τα δικά μας προσχέδια είναι η Νέα Δημιουργία
Η μετριοπάθεια είναι το μον0πάτι που διασχίζουμε
Και αυτό είναι η παγκόσμια απελευθέρωση!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου