Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

«27 Μαΐου έως 27 Μαΐου – τι περίεργος τίτλος για βιβλίο!» (VS)



Ακόμη πιο περίεργες είναι οι εξελίξεις στο πνευματικό δράμα που η Βασάντα Σάι ξεδιπλώνει εδώ. Μια πολύ σπάνια ματιά μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο της ζωντανής θειότητας, ένα έπος χαράς, πόνου και δακρύων. Ο Κύριος ενσαρκώνεται σε κάθε εποχή για να φωτίσει το μονοπάτι του ντάρμα. Πολλές μεγάλες ψυχές βοηθούν σε αυτό το έργο. Η ζωή του Χριστού είναι ένα ατράνταχτο παράδειγμα ότι η αυτοθυσία και ο πόνος τους μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Πώς, όμως, συμβαίνει αυτή η αλλαγή; Η Σρι Βασάντα Σάι αποκαλύπτει το μυστικό!
  
«Ο Σουάμι δείχνει μέσα από τη ζωή μου, πώς πρέπει κάποιος να ζει για το Θεό και πώς, από τη γέννησή του, πρέπει να λαχταρά το Θεό. Καθώς αισθάνομαι τον  αποχωρισμό μου από τον Κύριό μου, επιθυμώ να ενωθώ μαζί Του. Υποφέρω εδώ και εξήντα πέντε χρόνια όπως το ψάρι έξω από το νερό. Ο Αβατάρ έχει έρθει με ανθρώπινη μορφή, όμως εγώ δεν είχα κάποια εμπειρία στο φυσικό επίπεδο για την αφοσίωσή μου. Από τα αισθήματά μου μόνο είναι που είχα εξαιρετικές θεϊκές εμπειρίες. Παντρεύτηκα τον Σρι Κρίσνα με τα αισθήματά μου, συγχωνεύτηκα με τον Σουάμι στη Σπηλιά του Βασίστα με τα αισθήματά μου. Είναι ένας θεϊκός γάμος που συνέβη χωρίς να δω, να μιλήσω ή να αγγίξω τον Κύριο. Αυτό δεν έγινε για την γέννηση κανονικών παιδιών αλλά για τη γέννηση μιας γιούγκα, για τη γέννηση της Σάτυα Γιούγκα. Η απολύτως εστιασμένη Πρέμα στον Σουάμι διευρύνθηκε και έγινε μητρική συμπόνια για τον κόσμο. Ο γάμος ανάμεσα στη Σάτυα του Σουάμι και στη δική μου Πρέμα είναι ο λόγος για τα μητρικά αισθήματα που θα δώσουν Συμπαντική Απελευθέρωση.»

«Σε όλα μου τα βιβλία γράφω τα αισθήματα που ξεπηδούν από τον πόνο του αποχωρισμού. Αυτά τα αγνά αισθήματα της Πρέμα για τον Κύριο, εντυπώνονται πολύ έντονα στον νου αυτών που τα διαβάζουν. Η Αλήθεια μπαίνει μέσα τους και γίνεται η αλλαγή. Τα έπη της Πρέμα, που έχουν γραφεί με τα δάκρυά μου, ξυπνούν μια Πρέμα επανάσταση σε κάθε καρδιά. Όλοι θα γίνουν Βασάντα που θα κλαίνε και θα λαχταρούν τον Σουάμι. Όλοι θα συνειδητοποιήσουν ότι μόνο ο Σουάμι είναι Αλήθεια, όλα τα άλλα είναι μάγια. Η ημέρα που θα γίνει αυτή η συνειδητοποίηση, θα είναι η μέρα της γέννησης της Σάτυα Γιούγκα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου