Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Κεφάλαιο 1
Ταξίδι με  τον Σάι: Η Βαϊκούντα στην Βαϊκούντα

24 Ιουλίου 2010   Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, στο Σανάτανα Σάρατι λένε ότι θέλουν να ετοιμάσουν ένα βιβλίο με τίτλο «Ταξίδι με τον Σάι». Θέλουν οι άνθρωποι να στείλουν οποιαδήποτε πληροφορία για το ταξίδι τους που πήγαν με Σένα. Να γράψω και εγώ για το ταξίδι μου με τον Σάι και να τους το στείλω;
Σουάμι:     Να γράψεις πώς  πήγε το δικό σου ταξίδι.
Βασάντα:  Αστειεύομαι. Πώς είναι δυνατόν να γράψω;
Σουάμι:     Αλήθεια το λέω, να γράψεις. Ξεκίνα από το συνέδριο στην Βαϊκούντα, μετά στο Σίρντι Σάι και όσοι ήταν μαζί του σαν εργάτες. Μετά ο Σάτυα Σάι Αβατάρ και όσοι έχουν έρθει μαζί Του, οι Νίτυα Σούρις. Να γράψεις για όλα αυτά.
Βασάντα:  Σουάμι, θα γίνει ένα τεράστιο βιβλίο!
Σουάμι:     Τι σημασία έχει το πόσο μεγάλο θα είναι; Γράψε σαν πρώτο τμήμα  το  «Ταξίδι από την Βαϊκούντα στην Βαϊκούντα»
Βάσανα:    Εντάξει, Σουάμι, θα γράψω.
Τέλος του Διαλογισμού
Και τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Στις 23 Ιουλίου πήραμε το περιοδικό Αιώνιος Ηνίοχος του Ιουλίου στα Αγγλικά. Στη τελευταία του σελίδα υπήρχε ο τίτλος «Ταξίδι με τον Σάι». Εκεί ψάχνανε για όσους έχουν ταξιδέψει μα τον Μπαγκαβάν σε διάφορα μέρη για να τους δώσουν κάποιες λεπτομέρειες του ταξιδιού και πιθανόν και φωτογραφίες. Ζητούσαν από όσους συμμετείχαν στις περιοδείες να στείλουν πληροφορίες. Η ανακοίνωση έγινε μέσα από την διαφήμιση.
Το διάβασα και ρώτησα  τον Σουάμι με ανάλαφρο τρόπο αν θα έπρεπε και γω να στείλω με λεπτομέρειες για το ταξίδι μου μαζί Του! Είπε ότι και βέβαια πρέπει να γράψω γι’ αυτό και μάλιστα έδωσε και τον τίτλο. Είπε ότι το ταξίδι άρχισε από την Βαϊκούντα και θα τελείωνε στην Βαϊκούντα. Αν το έγραφα όλο, θα ήταν το ταξίδι μέσα από τα 70 μου βιβλία (τώρα 120)! Πόσοι τόμοι θα έβγαιναν; Έτσι ο Σουάμι μού ζήτησε να γράψω ένα κομμάτι από τούτην τη Σατσαρίτα. Και στη συνέχεια είπε ότι θα έπρεπε να αρχίσω το βιβλίο με τη συνάντηση που έγινε προ της Έλευσης του Αβατάρ στην Βαϊκούντα. Το ταξίδι μου μέσα από τους τρεις Αβατάρς. Έχω γράψει για τον Σίρντι Μπάμπα Αβατάρ σε προηγούμενο κεφάλαιο. Τώρα θα γράψω για το ταξίδι μου με τον Σάτυα Σάι που αρχίζει στην Κάλι Γιούγκα και τελειώνει με τον Πρέμα Σάι στη Σάτυα Γιούγκα. Στο βιβλίο, που θέλουν να γράψουν  για τον Σουάμι μέσω του Σανάτανα Σάρατι (Αιώνιου Ηνίοχου), συγκεντρώνουν πληροφορίες για τις διάφορες περιοδείες Του και θα το δημοσιεύσουν. Αυτό είναι το ταξίδι Του στη Γη. Εγώ γράφω για το ταξίδι του Αβατάρ για τη Γη. το ταξίδι Μπουλόκα.
Ζητάνε πληροφορίες.
Αυτός είναι ο κόσμος της Απελευθέρωσης.
Αυτό είναι ταξίδι εσωτερικό το άλλο εξωτερικό.
Ας ξεκινήσουμε…
Τόπος
Στη Ντέβα Λόκα ο Κύριος Ίντρα πηγαίνει με την άμαξά Του ενώ κάποιοι Ντέβας που παρευρίσκονται κουβεντιάζουν. «Ο Κύριος Ίντρα πηγαίνει στην Βαϊκούντα. Εκεί γίνεται ένα μεγάλο Συνέδριο. Πηγαίνουν όλοι οι σπουδαίοι.» Οι Ντέβας κάθονται στην άκρη και παρακολουθούν τους άλλους  που πηγαίνουν στην Βαϊκούντα. Οι Ντέβας, οι ρίσις όλοι ήρθαν από διαφορετικούς κόσμους για να παρακολουθήσουν το Συνέδριο στην Βαϊκούντα.  Ο Μαχαβίσνου τότε λέει ότι σε όλους ότι ο Σίρντι Μπάμπα πλησιάζει στο τέλος Του και ότι θα κατέβει σαν Σάτυα Σάι Αβατάρ. Και η Μάχαλάκσμι θα γεννηθεί μαζί Του. Και στη συνέχεια διατάζει ποιοι θα έρθουν μαζί Του και πού θα γεννηθούν. Καλεί και δύο Νίτυα Σούρις, ο ένας έρχεται σαν πατέρας μου και ο άλλος σαν SV. Λέει και ποιοι Ντέβας και ρίσις θα έρθουν κάποιοι από αυτούς στην οικογένειά μου και κάποιοι σαν Ασραμίτες. Ο Μάχαβίσνου τότε αποκαλύπτει ποιοι θα βρίσκονται με τον Σουάμι. Και έτσι ο Μάχαβίσνου κατέβηκε με την Μορφή του Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα στην Μπουλόκα.
Όταν ο Σουάμι ήταν στην ηλικία των 11 με 12 χρονών, ήταν ο μήνας Μαργκόλις, ζήτησε από τους παιδικούς Του φίλους να πάνε και να πάρουνε ένα ιερό λουτρό σε μια μεγάλη δεξαμενή πίσω από το Ναό του Χάνουμαν στις τέσσερις τα ξημερώματα. Μόλις το τελείωσαν, όλοι ήθελαν να κάνουν Πραντάκσινα γύρω από το Ναό του Χάνουμαν. Όλοι πήγαν, αλλά γύρισαν εσπευσμένα αφού όλοι λαχταρούσαν την αρχηγία Του. Ξαφνικά, όταν επέστρεψαν στο Ναό, εμφανίστηκε μια πελώρια μαϊμού, μεγαλύτερη από όλες όσες είχαν ποτέ δει. Τους έκλεινε το μονοπάτι. Δεν επέτρεψε τον Σάτυα να περάσει και έτσι πήγαν στο Ναό. Προσπάθησαν με όλες τους τις δυνάμεις να την αναγκάσουν να φύγει, εκείνη, όμως, έμενε ακίνητη. Όλα τα αγόρια ήταν γεμάτα από έκπληξη καθώς έβλεπαν το μέγεθός της. Η μαϊμού άγγιξε τα Πόδια του Σουάμι, εκλιπαρώντας Τον να την αφήσει να κάνει γύρους από Αυτόν. Ο νεαρός Σάτυα τότε αποκάλυψε στα παιδιά τι συνέβαινε. Τα νέα γρήγορα διαδόθηκαν  σε όλο το χωριό.
Τη στιγμή που ο Αντζανέγια άγγιξε τα Πόδια του Σουάμι, ένα φως βγήκε από το Σώμα Του και πήγε στη μήτρα της μητέρας μου. Γεννήθηκα από αυτό το φως. Από τότε που  γεννήθηκε το παιδί, δεν σταμάτησε να κλαίει. Όλοι στο χωριό έλεγαν και από μία διαφορετική γνώμη για το τι πρέπει να κάνουν για να σταματήσει το κλάμα του μωρού. Είπαν: «Το μωρό δε μοιάζει ούτε με τον πατέρα ούτε με τη μητέρα του. Ίσως  άλλαξαν το μωρό στο νοσοκομείο.»
Ω φτωχοί αθώοι άνθρωποι! Το παιδί δεν το άλλαξαν στο νοσοκομείο. Ήρθε από την Βαϊκούντα στην Μπουλόκα. Τότε κανείς δεν το γνώριζε αυτό. υπήρχε ένα τεράστιο δέντρο Νιμ έξω από το σπίτι. Καθημερινά δένανε το μωρό σε μια μωρουδίστικη αιώρα και το κουνούσανε για να κοιμηθεί. Τότε διαβάζανε τη Ραμαγιάνα. Όλοι κάθονταν έξω στο φεγγαρόφωτο και άκουγαν την ιστορία του Ράμα καθώς οι γιαγιάδες του χωριού κουνούσαν το μωρό. Όταν γινότανε αυτό, το μωρό ησύχαζε. Όταν γεννήθηκαν ο Λάκσμανα και ο Σατραγκούνα, άρχισαν να κλαίνε. Η Σουμίτρα προσπάθησε με πολλούς τρόπους να τα κάνει να ησυχάσουν, τα δάκρυά τους, όμως, δεν σταματούσαν. Δεν μπορούσε να βρει την αιτία που έκλαιγαν τόσο πολύ. Τελικά ζήτησε τη συμβουλή του Σοφού Βασίστα. Ο Σοφός της είπε να βάλει τον Λάκσμανα κοντά στην κούνια του Ράμα και το Σατραγκούνα κοντά στην κούνια του Μπάρατα. Η Σουμίτρα έκανε όπως της είπε και τότε και τα δύο μωρά σταμάτησαν να κλαίνε. Ο Βασίστα ποτέ δεν αποκάλυψε όλη την αλήθεια, αν και την γνώριζε.
Σε τούτη την Εποχή ο Βασίστα θα πήγαινε στη μητέρα μου και θα της έλεγε: «Βάλε το μωρό δίπλα στον Σάτυα Σάι Μπάμπα στο Πουτταπάρτι και τότε θα σταματήσουνε τα κλάματά της. Κλαίει γιατί γεννήθηκε από Κείνον.» Δεν θα το έλεγε αυτό στη μητέρα μου όπως το έκανε και με τη Σουμίτρα; Ήξερε ότι όλα αυτά γίνονταν για το Αβαταρικό Έργο. Γεννήθηκα από τον Σουάμι και επί 71 χρόνια ζω χωριστά από Κείνον. Και έτσι τα δάκρυά μου δεν έχουν σταματήσει να κυλάνε από τα μάτια μου. Γι’ αυτόν το λόγο ο Σουάμι με κάλεσε στην Σπηλιά Βασίστα. Ήταν εκεί που με έκανε να ενωθώ μαζί Του σαν Αγνή Συνειδητότητα. Αυτό ήταν και η ένωση των αισθημάτων. Το φυσικό σώμα παραμένει. Ο Βασίστα λέει στο Νάντι μου ποιοι είμαστε ο Σουάμι και εγώ. Στην Σπηλιά Βασίστα έγινε ο γάμος μου μπροστά στην Αρουντάτι, τη σύζυγο του Βασίστα και όλων των Ντέβας.
Τα παιδικά χρόνια
Το αίσθημα της πείνας δεν το έχω από τότε που γεννήθηκα. Και έτσι όταν ήμουνα μικρό παιδί έκλαιγα συνεχώς νιώθοντας έναν πόνο στο στομάχι.  Πήγα σε πολλούς γιατρούς που αδυνατούσαν να καταλάβουν την αιτία. Τελικά ένας  γιατρός είπε ότι ήταν επειδή δεν μπορούσα να πω ότι πεινούσα και να μου  δίνουν  κάθε φορά που έκλαιγα είτε γάλα είτε ρύζι με γιαούρτι. Και έτσι όταν έκλαιγα λέγοντας ότι πονούσα, μου δίνανε ρύζι με γιαούρτι και ο πόνος εξαφανίζονταν. Ποτέ δεν ένιωσα πεινασμένη. Καθώς γεννήθηκα από το στάδιο στο οποίο δεν υπάρχει το αίσθημα της πείνας, δε νιώθω καθόλου πείνα. Το πρώτο αίσθημα που εμφανίζεται στον άνθρωπο είναι  το αίσθημα της πείνας. Και όμως από τη γέννησή μου μέχρι και τώρα ποτέ δεν το ένιωσα. Τώρα έχω πάψει κάθε στερεά τροφή και πίνω μόνο χυμούς και γάλα.
Στα παιδικά μου χρόνια πάντα φοβόμουνα να δω κάποιον, φοβόμουνα γενικά τον κόσμο όλον. Φοβόμουνα τις αρρώστιες, τα γηρατειά και τον θάνατο. Ο Σουάμι έχει πει ότι από τη στιγμή που γεννήθηκα με προστάτευε. Αν δεν το έκανε, δεν θα ήξερα πώς να ζήσω σε τ0ύτον τον κόσμο. Όποιον και όποτε έβλεπα κάποιον, κατακλυζόμουνα από φόβο. Δεν μπορώ να ζήσω με ανθρώπους ούτε και στον κόσμο. Η οικογένειά μου με μεγάλωσε  μέσα στο σπίτι, μην επιτρέποντάς με να βγω έξω. Και εγώ δεν ήθελα να βγω.
Καθώς ο Σουάμι ήταν πάντοτε μαζί μου και μαζί με την οικογένειά μου, όλα της τα μέλη γεννήθηκαν για το Αβαταρικό Του Έργο, μπόρεσα να ζήσω. Από τη γέννησή μου μέχρι και τώρα ο Σουάμι βρίσκεται συνεχώς μαζί μου σε όλο  το ταξίδι μου σε τούτη τη Γη.  Αυτό είναι που πρόσφατα έχει πει.
Σαν παιδί άκουγα ιστορίες μεγάλων πιστών του Κυρίου και ήθελα να γίνω σαν κι αυτούς. Όταν άκουσα την ιστορία της Άνταλ, ήθελα να παντρευτώ και να ενωθώ με τον Κρίσνα με το φυσικό μου σώμα. Μόνον αυτές οι δύο σκέψεις κυριαρχούσαν στο νου μου σαν παιδί.  Αυτό έχει γίνει τώρα το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι.  Ο Σουάμι αποδεικνύει την κάθε στιγμή ότι  ήταν μαζί μου από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκα. Αυτός και είναι ο λόγος που μου ζήτησε να γράψω αυτό το τμήμα του Σατσαρίτα σαν το Ταξίδι από την Βαϊκούντα στην Βαϊκούντα.
Σπούδασα σε ένα Χριστιανικό σχολείο από την 6η δημοτικού.  Προσευχόμουνα στον Ιησού να με ενώσει με τον Κρίσνα. Όλοι στο χωριό και στο σχολείο ήταν τρυφεροί μαζί μου. Όλοι με αγαπούσαν χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος. Γιατί μου έδειχναν τόση αγάπη; Τι μου έβρισκαν; Δεν ήμουνα ούτε όμορφη ούτε έξυπνη παρά μόνον και συνεχώς φόβο, φόβο, φόβο. Όποιον έβλεπα γέμιζα από φόβο. Τότε γιατί ένιωθαν μια τέτοια έλξη για μένα; Μόνο τώρα που γράφω καταλαβαίνω. Ο Σουάμι ήταν μαζί μου. Τραβούσε τους άλλους  σαν μαγνήτης. Αυτός θα συνεχιστεί και στην Εποχή του Πρέμα Σάι Αβατάρ, όπου θα είμαι επίσης ένα χαϊδεμένο παιδί. Εκεί ο Ίδιος ο Θεός θα νιώσει την τέτοια έλξη από μένα. Γιατί; Ο λόγος ήταν Πούρναμ, η Πούρναμ της Πρέμα.[1]
Έλουσα με την αγάπη μου όχι μόνον τον Θεό, αλλά και όλη τη Δημιουργία. Όλοι θα φθάσουν στο Στάδιο του Μούκτι εξαιτίας της σάντανάς μου. Δεν ήταν μόνον οι συμμαθήτριές μου, αλλά και οι δάσκαλοί μου με καλούσαν στην τάξη τους. Επειδή 0 Σουάμι βρισκόταν μέσα μου όλοι με αγαπούσαν. Οι μέρες του σχολείου μου σιγά – σιγά έφθασαν στο τέλος τους. Όταν τελείωνα τις σπουδές μου, πέθανε η μητέρα μου και η γιαγιά μου αποφάσισε ότι έπρεπε να παντρευτώ. Έτσι άρχισαν να με προετοιμάζουν για γάμο. Μου είπαν ότι ήταν αδύνατον να παντρευτώ τον Θεό σε τούτον τον κόσμο. Σκέφτηκα: «Αφού η Άνταλ ήταν και αυτή ένα απλό γιατί να μην μπορώ και εγώ να παντρευτώ τον Κρίσνα όπως έκανε και κείνη; Και κείνη γεννήθηκε στη Γη. Γιατί να μην είναι και για μένα εφικτό;» Τέτοιες σκέψεις κυριαρχούσαν στο μυαλό μου.
Το μήνα Μαργκόλι έψαλα τους ονειρικούς στίχους της Άνταλ, στους οποίους περιγράφει το γάμο της με τον Κρίσνα. Τραγούδησα πολλά τραγούδια  και έζησα σε έναν φανταστικό κόσμο με τον Κρίσνα μου. Όταν έγραφα αυτό, είδαμε ότι ο Σουάμι είχε γράψει στα Ταμίλ στίχους την Άνταλ στην αγγλική μετάφραση του βιβλίου «Η Αρχή του να γίνεις Θεός»:
Μόνο με Σένα θα πρέπει να σχετίζουμε σε όλες τις γεννήσεις που θα       
 Πάρω
Θέλω να γίνω ο υπηρέτης Σου
Διώξε κάθε άλλη μου επιθυμία
                     (Άνταλ)
Κάτω από τον τελευταίο στίχο ο Σουάμι υποδεικνύει το « κάρμα και όχι κάμα». Η τελευταία γραμμή αλλάζει σε «Ερχόμαστε να αλλάξουμε το κάρμα. Ποιος άλλος θα μπορούσε να το κάνει;» Γι’ αυτό και ήρθαμε ο Σουάμι και εγώ.
Ο Σουάμι έδωσε ένα ποίημα στα γενέθλιά μου με τίτλο «Τζανανί»

Janani Janani Vasantha Sai Shubha Janani
Sathya Dharma Shanthi Prema Sahayai Shubha Janani
Poornaavatari Sri Sathya Sai Sahayai Shubha Janani
Janaki Radha Mangala Kodha Sarva Guna Sampanna Shubha Janani
Shubha Janani Mama Loka Matha Janani
Η Υπέρτατη Μητέρα Βασάντα Σάι χαρίζει ευλογία
Βοηθάει τον Σάι να εγκαθιδρύσει την Αλήθεια, τη Δικαιοσύνη και την Αγάπη με την ευλογημένη γέννησή της.
Έχει έρθει σαν ο θηλυκός Αβατάρ για να βοηθήσει τον Σάι με την ευλογημένη  γέννησή της
Οι αρετές της Τζανακί, της Ράντα και της Κοντάι αναπτύχθηκαν με την ευλογημένη γέννησή της
Αυτή είναι η ευλογημένη Μητέρα που παραχωρεί όλες τις αρετές
Η Υπέρτατη Μητέρα του κόσμου όλου που παραχωρεί ευλογία
Όσες γεννήσεις και να πάρω θα εργαστώ για Σένα και μόνον, σαν υπηρέτης Σου. Θέλω να γίνω συγγενής Σου. Σουάμι, δεν έχω καμιάν άλλη επιθυμία εκτός από αυτήν. Άσχετα του πόσοι Αβατάρς έρχονται εγώ Εκείνον θα ακολουθήσω. Όταν έρθει, θα έρθω και εγώ. Αυτό είναι το δικό μου ταξίδι. Ο Σουάμι έχει πει ότι το Βαντακαμπάττι είναι η Βαϊκούντα.


Jai Sai Ra m



[1] Το όνομα της  Άμμα θα’ ναι Πρέμα στην Εποχή του Αβατάρ Πρέμα Σάι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου