Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ένα μυαλό εστιασμένο στο Θεό θα είναι πάντα σε ειρήνη.


Και οι Γραφές επαναλαμβάνουν:
Jagamay Sarvam Vishnumayam’

Ολόκληρος ο κόσμος διαπερνάται από τον Κύριο Βίσνου.
‘Isavasyam Idam sarvam’

Τα πάντα εδώ είναι πράγματι η Κατοικία του Κυρίου.
Πρέπει να μάθουμε να βλέπουμε τον Θεό παντού και στα πάντα. Έζησα όλη μου τη ζωή εφαρμόζοντας αυτό. Πρόσφερα κάθε μου πράξη στον Θεό. Εκτελούσα όλα μου τα καθήκοντα με το αίσθημα ότι το έκανα για τον Θεό. Για παράδειγμα, όταν σκούπιζα και καθάριζα το σπίτι, ένιωθα ότι το σπίτι ανήκε στον Θεό. Καθώς μαγείρευα, ένιωθα ότι αυτό που έκανα ήταν πρασάντ για τον Κύριό μου. Μεγάλωνα τα παιδιά μου με την σκέψη ότι ήταν στην πραγματικότητα ο Ράμα και ο Κρίσνα. Αυτό είναι το 

Yath bhavam tat bhavathi’
Όπως σκέφτεσαι αυτό και γίνεσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου